Communicatie

Posted on by

Communicatie is van groot belang in ondernemerschap!

Zorg ervoor, al voordat je een opdracht aan hebt genomen, dat je precies weet wat je klant van jou verwacht!

Zorg er echter ook voor, dat de verwachtingen van je klant reëel zijn en passen bij jouw vaardigheden!

Blijf ook communicatie houden met je klant nadat je erachter gekomen bent, wat ze van je verwachten. Door je progressie regelmatig met je klant te delen kunnen ze je bijsturen als dat nodig is en voelen zij zich meer betrokken bij het proces.

Mocht je twijfelen, dat je voor je deadline klaar kan worden met je opdracht, laat dat dan flink op tijd weten. Hierdoor kan de klant op tijd hun planning herzien. Als je tot het allerlaatste moment wacht met ze te informeren, dat je het niet haalt, wordt het moeilijker voor ze om dan nog iets eraan te doen.

Dus, betrek je klant bij het proces, en je houdt er een tevreden klant aan over!

Maar wat nou als je klant alsmaar moeilijk in de omgang is…?

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments